Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €4,95 excl btw. binnen Nederland. Heeft u een bestelling boven €150,- excl. dan verzenden wij uw bestelling geheel gratis. (Alleen binnen Nederland)
Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €9,95

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden. (Uw bestelling wordt binnen 48u bezorgd)  Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd* Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs. 
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
C. Direct het geld terug storten.     

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden, desgewenst kunt u de gewenste levertijd zelf bepalen. (Gelieve hierbij het ordernummer te vermelden.)

Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen?

U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor. Er dient een volledig ingevuld retourformulier toegevoegd te worden aan het retourpakket. (Download hier het retourformlier) U kunt hierop aangeven of u uw geld terug wenst, of dat u andere artikelen wenst te ontvangen. Eventuele terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, de verzendkosten voor het nieuwe pakket zijn voor rekening van BTN de Haas BV.
Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd.


Informatie:

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden, desgewenst kunt u de gewenste levertijd zelf bepalen.

Gelieve hierbij het ordernummer te vermelden.

Bestellen en betalen

Op deze website kunt u 24 uur per dag bestellen. Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en u toegezonden. Betalen mag u contant of met pin, bij afhalen in de winkel, via iDeal of een andere betaalmethode.

After Pay: AfterPay voert voor www.btndehaas.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.btndehaas.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 700.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verzenden en bezorgen

BTN de Haas BV heeft een zeer uitgebreid assortiment. Een slimme (in)koper kijkt daarom altijd het eerst op BTN de Haas BV.
Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden. Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd. Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

* In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs.
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
C. Direct het geld terug storten.     

Ons verzendtarief is €4,95euro excl btw, boven de €150,- excl. verzenden wij GRATIS binnen Nederland.
(Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €9,95) 

Bij een bestelling met meerdere stuks van hetzelfde product geldt slechts één maal de vezendkosten. Bij een samengestelde order van producten met verschillende verzendkosten geldt één maal de verzendkosten van het hoogste verzendtarief binnen deze order.

U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Groningen. Hiermee bespaart u verzendkosten.

Uw pakket wordt na bestelling op www.btndehaas.nl mits op voorraad binnen 2 werkdagen geleverd
Wanneer het pakket bij onze expediteur Koopman Transmission wordt aangeboden ontvangt u na 18.00 uur een e-mail. U kunt hierin b.v. een afleverdag wijzigen of opmerking plaatsen
Op de dag van levering ontvangt u voor 9.00 uur een e-mail waarin wordt aangegeven in welk tijdsblok van 2 uur uw pakket wordt aangeboden (b.v. tussen 12.00 en 14.00 uur) 

Leveringsvoorwaarden

De prijzen gehanteerd op de website van BTN de Haas BV zijn dag prijzen. Door externe omstandigheden kan het voorkomen dat wij een prijscorrectie moeten doorvoeren. De prijs op de dag van de verwerking van uw bestelling is de geldende prijs. Alle prijzen die wij vermelden zijn exclusief BTW. Op de factuur wordt de BTW apart vermeld. Onze winkel behoudt zich het recht voor om bij zeer grote prijsverschillen de prijzen aan te passen, hierover krijgt u dan via e-mail bericht. Hier kunt u onze algemene (leverings)voorwaarden lezen.

Ruilen en retourneren

U kunt artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor.
Onderstaand retourformulier dient volledig ingevuld toegevoegd te worden aan het retourpakket. U kunt hierop aangeven of u uw geld terug wenst, of dat u andere artikelen wenst te ontvangen. Eventuele terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, de verzendkosten voor het nieuwe pakket zijn voor rekening van BTN de Haas BV.
Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas BV (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd. Zie voor een uitgebreide beschrijving onze algemene voorwaarden op de website.
Download hier het retourformulier. 

Garantie en service

Op al onze producten gelden de normale garantievoorwaarden voor een periode van twee jaar vanaf de datum van levering. Slijtage, oneigenlijk gebruik, overbelasting en/of schade ontstaan door externe factoren, vallen bij ons niet onder garantie.

Siku Service Formulier

Heeft u vragen of opmerkingen over Siku minituren, dan kunt u contact opnemen met Siku. U kunt hier terecht voor reserve onderdelen en reclamaties. 
Klik hier voor het Siku Service formulier. Hierin staat hoe u contact kan opnemen met Siku

Privacy

Persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het expliciete gebruik van deze site of om uw verzoek om informatie te beantwoorden. De gegevens worden wel opgenomen in een bestand, op dit bestand is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing.

Als u via deze website een bestelling plaatst, vergeet dan niet aan te geven of u deze wilt ophalen of graag thuisbezorgd wilt hebben.