Veelgestelde vragen

Waarom zie ik een afwijkende prijs?

Ivm enorme prijsschommelingen op de wereldmarkt kan het zijn dat de prijs afwijkt van de diverse uitingen in de reeds gedrukte media. Excuus hiervoor! De prijs op de webshop is leidend. 

Wat zijn de verzendkosten?

Bijdrage orderkosten bestaan o.a. uit verzend- en handelingskosten, namelijk; transportkosten, verpakkingsmateriaal, orderpickkosten en personeelskosten.
De kosten om uw order te laten bezorgen zijn €7,95 excl btw. binnen Nederland. Heeft u een bestelling boven €175,- excl. dan leveren wij uw bestelling binnen Nederland geheel gratis.
Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €16,95

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Er zijn verschillende mogelijkheden en bekijk hieronder de opties. Tenzij anders vermeld zou u binnen 5 werkdagen uw bestelling in huis moeten hebben. 

  • Op maandag - donderdag besteld voor 14:00 en op voorraad
    Volgende werkdag bezorgd
  • Op vrijdag - zondag of maandag voor 14:00 besteld en op voorraad
    Dinsdag bezorgd
  • Een bestelling met producten die 2-5 werkdagen levertijd hebben
    Gemiddeld 3 werkdagen, maar kan tot 5 werkdagen zijn
  • Een bestelling met meerdere producten waarvan 1 met een datum in de toekomst
    Zie optie 1-3 in de lijst. het product met een langere levertijd wordt later uitgeleverd. 

Verzamelorders
Wanneer u een bestelling plaatst met meerdere producten waarvan niet alles direct op voorraad is zullen we proberen uw order eerst te verzamelen. Deze zullen om economische en ecologische redenen proberen in één keer te leveren. Dit betekent dat we uw order tot maximaal 3 dagen inhouden om de order te completeren. Dit lukt helaas niet altijd. Per product is een indicatie van levertijd afgegeven. Het kan zijn dat de order in meerdere leveringen aangeboden wordt. Excuses voor dit mogelijk te ervaren ongemak.

Orders versturen
Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden. Uw bestelling wordt binnen 48u bezorgd.
Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd, met uitzondering van bestellingen op vrijdag, zaterdag en zondag.  Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

We hanteren – voor online orders - een levertijd van 1-5 werkdagen. 93% van de orders worden binnen deze termijn bij u aangeboden. ( Meting laatste 6 maand en 85% is er de volgende dag, mits voor 14.00 besteld ). 

Per artikel wordt aangegeven wat de verwachte leverdatum is op basis van de beschikbare voorraad. Plaatst u een order met meerdere artikelen dan wordt deze verzonden wanneer de order compleet gemaakt kan worden. 

Mochten we om welke reden dit niet kunnen waarmaken, communiceren we dit via de mail en wanneer gewenst kunnen we dan eventueel op zoek naar een oplossing. Rest nog 7% van de orders die voor 98% van de gevallen in maximaal 5 werkdagen geleverd worden. ( Oftewel ca. 1% van de orders komt later, overmacht! ) U mag van ons verwachten dat we bovenstaande zo goed mogelijk communiceren.    

Tijdens en na de feestdagen kan de levertijd langer duren dan verwacht. In uw winkelwagen wordt per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is. Wanneer u al besteld heeft, check dan uw orderbevestiging. Ook hierop staat per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is.
Bestellingen rond Goede Vrijdag / Paasweekend / Black Friday hebben een levertijd van 5 werkdagen

In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs. 
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:

  • De order toch verzenden en de backorder naleveren.
  • Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
  • Direct het geld terug storten.     

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden.

Kan ik een artikel terugsturen of ruilen?

U kunt artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor. Het retourformulier dient volledig ingevuld toegevoegd te worden aan het retourpakket.

Het retourformulier vind u op de pagina: Retourneren

Eventuele terugbetaling zal binnen 5 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kan u een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.

Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas BV (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd. 

Zie voor een uitgebreide beschrijving onze algemene voorwaarden, artikel 8 Herroepingsrecht, op de website.

Waarom is de levertijd 2-5 werkdagen?

Helaas hebben we niet altijd alles direct op voorraad. Door onze goede banden met leveranciers kunnen we wel snel leveren. Wanneer u in uw order minimaal één artikel heeft zullen we deze 2-5 werkdagen vasthouden. Wij proberen uw order om economische en ecologische redenen in één keer te leveren. Dit betekent dat we uw order tot maximaal 5 werkdagen inhouden om de order te completeren. Na deze termijn leveren we uw order uit. Mocht het zo zijn dat uw order nog niet compleet is, nemen we contact met u op en worden de aanvullende producten in een volgende levering aangeboden. 

Mijn bestelling loopt vast

Er kunnen fouten ontstaan wanneer er gebruik wordt gemaakt van de browser Internet Explorer. Wij adviseren daarom over te schakelen naar de browser Chrome of Windows 10 / Edge.

Chrome:

  1. Klik op uw computer op het menu Start (vlaggetje).
  2. Klik op Configuratiescherm.
  3. Klik op Programma's > Standaardprogramma's >  Uw standaardprogramma's instellen.
  4. Selecteer aan de linkerkant Google Chrome.
  5. Klik op Dit programma als standaard instellen.
  6. Klik op OK.

Windows 10 / Edge.

  1. Selecteer de knop Start en typ vervolgens standaard-apps.
  2. Selecteer Standaard-apps in de lijst met zoekresultaten.
  3. Selecteer onder Webbrowser de browser die momenteel wordt vermeld en selecteer vervolgens Microsoft Edge of een andere browser.
loader
Bezig met laden...