Klantenservice

Veelgestelde vragen


BTN de Haas en het Coronavirus

Wij willen onze verantwoordelijkheid nemen in de strijd tegen de verspreiding van het Corona virus.

Allereerst willen wij de bewondering uitspreken naar al onze collega’s van BTN de Haas, die ondanks de huidige situatie, met de daarbij behorende onzekerheden, hun passie voor de sector en hun vak uitoefenen, u van alle informatie voorzien, u als klant helpen, service/reparatie verlenen en zorgen dat de orders bij u komen.  

Daar BTN de Haas als leverancier van ge- en verbruiksartikelen een schakel is in de keten van de cruciale agrarische sector, voelen wij het als onze taak alles te doen wat in ons vermogen ligt om eventuele besmettingen te voorkomen. Continuïteit is zeker in deze periode van groot belang.

Om die reden schakelen we vanaf dinsdag 24 maart over op een volledig online contact protocol.


Wat houdt dat voor u in?

  • Via onze webshop www.btndehaas.nl kunnen 24/7 de orders geplaatst worden. Via onze transporteur Koopman Transmission leveren we deze thuis bij u af.  We gaan de orders zoveel als mogelijk compleet leveren en schakelen over op een levertijd van max. 5 werkdagen.
  • Er worden geen orders geleverd naar België en Duitsland. We verzoeken u vriendelijk deze orders niet te plaatsen.
  • De aanvoer en beschikbaarheid van de voorraden zijn soms grillig. Mochten we misgrijpen, dan communiceren we dit zo snel mogelijk.
  • We zijn via de mail info@btndehaas.nl en telefoon (050-5414311) gewoon bereikbaar zoals u van ons gewend bent.
  • Mocht u in de buurt wonen, dan kunt u via onze webshop bestellen en aangeven dat de order wordt afgehaald. Wij verzamelen uw order en leggen deze klaar! 2 uur na het plaatsen van de order kunt u deze op onze afgiftelocatie aan de Osloweg 139 ophalen. Tot 14.00 nemen we deze orders aan. Wanneer u niets van ons hoort mag u verwachten dat het voor u klaar staat! (Afhalen mogelijk van maandag t/m vrijdag 8:00-17:00) 
  • Reparaties aan machines vinden alleen plaats in uiterst urgente gevallen.

Voor storingen, cruciale orders, urgentie, spoed en service blijven we bereikbaar, doch via de mail/ telefoon. We schakelen dan naar behoefte en volgens het protocol van het RIVM.

Onze fysieke winkel zal vanaf morgen, dinsdag 24 maart 08.00 uur, tot nader order voor het winkelend publiek gesloten zijn.

Boeren/bedrijven! Jullie kunnen op ons rekenen, wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de benodigde orders bij jullie komen en vragen uw begrip voor deze keuze in deze bijzondere tijd.  


Mede langs deze weg wenst team BTN de Haas u veel kracht en wijsheid in deze bijzondere periode!
 

 


 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €6,95 excl btw. binnen Nederland. Heeft u een bestelling boven €150,- excl. dan verzenden wij uw bestelling geheel gratis. (Alleen binnen Nederland)
Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €14,95

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 

Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden. (Uw bestelling wordt binnen 48u bezorgd) 
Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd* Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

Tijdens en na de feestdagen kan de levertijd langer duren dan verwacht. In uw winkelwagen wordt per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is. Wanneer u al besteld heeft, check dan uw orderbevestiging. Ook hierop staat per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is.
Bestellingen rond Goede Vrijdag / Paasweekend / Black Friday hebben een levertijd van 5 werkdagen

In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs. 
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
C. Direct het geld terug storten.     

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden, desgewenst kunt u de gewenste levertijd zelf bepalen. (Gelieve hierbij het ordernummer te vermelden.)

Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen?

U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor. Er dient een volledig ingevuld retourformulier toegevoegd te worden aan het retourpakket. (Download hier het retourformlier) U kunt hierop aangeven of u uw geld terug wenst, of dat u andere artikelen wenst te ontvangen. Eventuele terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, de verzendkosten voor het nieuwe pakket zijn voor rekening van BTN de Haas BV.
Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd.


Informatie:

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden, desgewenst kunt u de gewenste levertijd zelf bepalen.

Gelieve hierbij het ordernummer te vermelden.

Bestellen en betalen

Op deze website kunt u 24 uur per dag bestellen. Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en u toegezonden. Betalen mag u contant of met pin, bij afhalen in de winkel, via iDeal of een andere betaalmethode.

After Pay: AfterPay voert voor www.btndehaas.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
U kunt bij www.btndehaas.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 700.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verzenden en bezorgen

BTN de Haas BV heeft een zeer uitgebreid assortiment. Een slimme (in)koper kijkt daarom altijd het eerst op BTN de Haas BV.
Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden. Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd. Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.
Tijdens en na de actie/feestdagen kan de levertijd langer duren dan verwacht. In uw winkelwagen wordt per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is. Wanneer u al besteld heeft, check dan uw orderbevestiging. Ook hierop staat per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is.

* In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs.
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
C. Direct het geld terug storten.     

Ons verzendtarief is €6,95euro excl btw, boven de €150,- excl. verzenden wij GRATIS binnen Nederland.
(Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €14,95) 

Bij een bestelling met meerdere stuks van hetzelfde product geldt slechts één maal de vezendkosten. Bij een samengestelde order van producten met verschillende verzendkosten geldt één maal de verzendkosten van het hoogste verzendtarief binnen deze order.

U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Groningen. Hiermee bespaart u verzendkosten.

Uw pakket wordt na bestelling op www.btndehaas.nl mits op voorraad binnen 2 werkdagen geleverd
Wanneer het pakket bij onze expediteur Koopman Transmission wordt aangeboden ontvangt u na 18.00 uur een e-mail. U kunt hierin b.v. een afleverdag wijzigen of opmerking plaatsen
Op de dag van levering ontvangt u voor 9.00 uur een e-mail waarin wordt aangegeven in welk tijdsblok van 2 uur uw pakket wordt aangeboden (b.v. tussen 12.00 en 14.00 uur) 

LET OP! Bestellingen rond Goede Vrijdag / Paasweekend / Black Friday hebben een levertijd van 5 werkdagen

Leveringsvoorwaarden

De prijzen gehanteerd op de website van BTN de Haas BV zijn dag prijzen. Door externe omstandigheden kan het voorkomen dat wij een prijscorrectie moeten doorvoeren. De prijs op de dag van de verwerking van uw bestelling is de geldende prijs. Alle prijzen die wij vermelden zijn exclusief BTW. Op de factuur wordt de BTW apart vermeld. Onze winkel behoudt zich het recht voor om bij zeer grote prijsverschillen de prijzen aan te passen, hierover krijgt u dan via e-mail bericht. Hier kunt u onze algemene (leverings)voorwaarden lezen.

Ruilen en retourneren

U kunt artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor.
Onderstaand retourformulier dient volledig ingevuld toegevoegd te worden aan het retourpakket. U kunt hierop aangeven of u uw geld terug wenst, of dat u andere artikelen wenst te ontvangen. Eventuele terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, de verzendkosten voor het nieuwe pakket zijn voor rekening van BTN de Haas BV.
Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas BV (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd. Zie voor een uitgebreide beschrijving onze algemene voorwaarden op de website.
Download hier het retourformulier. 

Garantie en service

Op al onze producten gelden de normale garantievoorwaarden voor een periode van twee jaar vanaf de datum van levering. Slijtage, oneigenlijk gebruik, overbelasting en/of schade ontstaan door externe factoren, vallen bij ons niet onder garantie.

Siku Service Formulier

Heeft u vragen of opmerkingen over Siku minituren, dan kunt u contact opnemen met Siku. U kunt hier terecht voor reserve onderdelen en reclamaties. 
Klik hier voor het Siku Service formulier. Hierin staat hoe u contact kan opnemen met Siku

Privacy

Persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het expliciete gebruik van deze site of om uw verzoek om informatie te beantwoorden. De gegevens worden wel opgenomen in een bestand, op dit bestand is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing.