Klantenservice

BTN de Haas en het Coronavirus 

Beste klant,

Het zijn bijzondere tijden op dit moment. Graag informeren wij u wat dit voor u en BTN de Haas betekend.

BTN de Haas valt als groothandel én toeleverancier van de agrarische sector onder de cruciale beroepen.
Daarom is zowel onze webshop als onze fysieke winkel geopend op de gebruikelijke openingstijden.

 

Uitleveringsgraad:
We hanteren – voor online orders - een levertijd van 1-5 werkdagen. 93% van de orders worden binnen deze termijn bij u aangeboden. ( Meting laatste 6 maand en 85% is er de volgende dag, mits voor 14.00 besteld ).

Per artikel wordt aangegeven wat de verwachte leverdatum is, dit heeft te maken met de beschikbare voorraad. Plaatst u een order met meerdere artikelen dan wordt deze verzonden wanneer compleet.

Mochten we om welke reden dit niet kunnen waarmaken, communiceren we dit via de mail en wanneer gewenst kunnen we dan eventueel op zoek naar een oplossing.

Rest nog 7% van de orders die voor 98% van de gevallen in maximaal 5 werkdagen geleverd worden. ( Oftewel ca. 1% van de orders komt later, overmacht! ) U mag van ons verwachten dat we bovenstaande zo goed mogelijk communiceren.    

Overmacht:
Op dit moment ondervinden we in nog een trage levering van die artikelen die in het verre oosten worden geproduceerd. Levertijden die worden afgegeven zijn onbetrouwbaar, we verwachten dat dit het hele jaar 2020 nog zal duren. Wij communiceren zo helder mogelijk en vragen uw begrip hiervoor. In het transport gaat het soms ook anders dan verwacht. Denk aan: Ongelukken, diefstal, wegwerkzaamheden, afzettingen, etc etc en kan om die reden uw order vertraging oplopen. We noemen dit overmacht.

Fouten:
Het picken, klaar maken van uw order, verzenden en communiceren is bij ons mensenwerk. Ondanks maximale scherpte maken wij ook fouten, doch we lossen het voor u op! 

Winkel:
In de winkel respecteren we de 1.5 meter afstand. Het gebruik van mandjes of karren is niet verplicht, we laten aan de keuze aan u. Wel bieden we de mogelijkheid uw handen en winkelkarren te ontsmetten en er is een klanten toilet aanwezig.

Werkplaats:
Onze werkplaats is volledig operationeel.

 

Hopend op uw medewerking en begrip.

 

met vriendelijke groet,
Team BTN de Haas

Privacy

Persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het expliciete gebruik van deze site of om uw verzoek om informatie te beantwoorden. De gegevens worden wel opgenomen in een bestand, op dit bestand is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing. Meer informatie over privacy kunt u vinden op de pagina privacy beleid.



Bestellen

Op deze website kunt u 24 uur per dag bestellen. Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en u toegezonden. Wij verzenden uw order wanneer deze compleet is.
Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, sturen wij u een e-mail met de verzendbevestiging en Track & Trace code.



Bestelling wijzigen

Wanneer u een order heeft geplaatst is deze direct bevroren en definitief ingevoerd in ons bestelsysteem. Deze kan aldus niet meer gewijzigd worden, omdat deze al in het verwerkingsproces zit.



Orderkosten

Bijdrage orderkosten bestaan o.a. uit verzend- en handelingskosten, namelijk; transportkosten, verpakkingsmateriaal, orderpickkosten en personeelskosten.
Verzending binnen Nederland bedraagt €7,95 excl btw. Heeft u een bestelling boven €150,- excl. dan verzenden wij uw bestelling geheel gratis. (Alleen binnen Nederland)
Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €14,95



Levertijd

Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden.** (Uw bestelling wordt binnen 48u bezorgd) 
Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd* Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

**We hanteren – voor online orders - een levertijd van 1-5 werkdagen. 93% van de orders worden binnen deze termijn bij u aangeboden. ( Meting laatste 6 maand en 85% is er de volgende dag, mits voor 14.00 besteld ). 

Per artikel wordt aangegeven wat de verwachte leverdatum is, dit heeft te maken met de beschikbare voorraad. Plaatst u een order met meerdere artikelen dan wordt deze verzonden wanneer deze compleet is.

Mochten we om welke reden dit niet kunnen waarmaken, communiceren we dit via de mail en wanneer gewenst kunnen we dan eventueel op zoek naar een oplossing. Rest nog 7% van de orders die voor 98% van de gevallen in maximaal 5 werkdagen geleverd worden. ( Oftewel ca. 1% van de orders komt later, overmacht! ) U mag van ons verwachten dat we bovenstaande zo goed mogelijk communiceren.    

Tijdens en na de feestdagen kan de levertijd langer duren dan verwacht. In uw winkelwagen wordt per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is. Wanneer u al besteld heeft, check dan uw orderbevestiging. Ook hierop staat per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is.
Bestellingen rond Goede Vrijdag / Paasweekend / Black Friday hebben een levertijd van 5 werkdagen

In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs. 
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles compleet is en dan de order versturen.
C. Order annuleren en het geld terug storten.     



Bestelling volgen

Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, sturen wij u een e-mail met de verzendbevestiging en Track & Trace code.
Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening.



Leveringsvoorwaarden

De prijzen gehanteerd op de website van BTN de Haas BV zijn dag prijzen. Door externe omstandigheden kan het voorkomen dat wij een prijscorrectie moeten doorvoeren. De prijs op de dag van de verwerking van uw bestelling is de geldende prijs. Alle prijzen die wij vermelden zijn exclusief BTW. Op de factuur wordt de BTW apart vermeld. Onze winkel behoudt zich het recht voor om bij zeer grote prijsverschillen de prijzen aan te passen, hierover krijgt u dan via e-mail bericht.
Meer informatie over leveringsvoorwaarden kunt u vinden op de pagina algemene voorwaarden.



Siku Service

Heeft u vragen of opmerkingen over Siku minituren, dan kunt u contact opnemen met Siku. U kunt hier terecht voor reserve onderdelen en reclamaties. 
Procedure aanmelden reparatie / aanvraag onderdelen: Klik hier voor het Siku Service formulier. Hierin staat hoe u contact kan opnemen met Siku.
Siku neemt na ontvangst van dit formulier zo snel mogelijk contact op met u op en zorgt voor de verdere afhandeling.