De BTN de Haas klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Bekijk hier de meest gestelde vragen:

Waarom zie ik een afwijkende prijs?

Ivm enorme prijsschommelingen op de wereldmarkt kan het zijn dat de prijs afwijkt van de diverse uitingen in de reeds gedrukte media. Excuus hiervoor! De prijs op de webshop is leidend. 

Mijn bestelling loopt vast;

Er kunnen fouten ontstaan wanneer er gebruik wordt gemaakt van de browser Internet Explorer. Wij adviseren daarom over te schakelen naar de browser Chrome of Windows 10 / Edge.

Chrome:

  1. Klik op uw computer op het menu Start (vlaggetje).
  2. Klik op Configuratiescherm.
  3. Klik op Programma's > Standaardprogramma's >  Uw standaardprogramma's instellen.
  4. Selecteer aan de linkerkant Google Chrome.
  5. Klik op Dit programma als standaard instellen.
  6. Klik op OK.

Windows 10 / Edge.

  1. Selecteer de knop Start en typ vervolgens standaard-apps.
  2. Selecteer Standaard-apps in de lijst met zoekresultaten.
  3. Selecteer onder Webbrowser de browser die momenteel wordt vermeld en selecteer vervolgens Microsoft Edge of een andere browser.

Wat zijn de verzendkosten?

Bijdrage orderkosten bestaan o.a. uit verzend- en handelingskosten, namelijk; transportkosten, verpakkingsmateriaal, orderpickkosten en personeelskosten.
De kosten om uw order te laten bezorgen zijn €7,95 excl btw. binnen Nederland. Heeft u een bestelling boven €150,- excl. dan leveren wij uw bestelling binnen Nederland geheel gratis.
Verzenden naar het buitenland gelden er aangepaste tarieven, zoals Duitsland en België vragen wij altijd een bijdrage van €16,95

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Elke werkdag om 08:00 en 14:00 behandelen wij alle orders en versturen dezelfde dag uw order ( Ma / vr ) en wordt de volgende werkdag aangeboden.** (Uw bestelling wordt binnen 48u bezorgd) 
Besteld u voor 14:00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd* Zaterdag, zondag en feestdagen bieden wij geen goederen aan.

**We hanteren – voor online orders - een levertijd van 1-5 werkdagen. 93% van de orders worden binnen deze termijn bij u aangeboden. ( Meting laatste 6 maand en 85% is er de volgende dag, mits voor 14.00 besteld ). 

Per artikel wordt aangegeven wat de verwachte leverdatum is, dit heeft te maken met de beschikbare voorraad. Plaatst u een order met meerdere artikelen dan wordt deze verzonden wanneer compleet.

Mochten we om welke reden dit niet kunnen waarmaken, communiceren we dit via de mail en wanneer gewenst kunnen we dan eventueel op zoek naar een oplossing. Rest nog 7% van de orders die voor 98% van de gevallen in maximaal 5 werkdagen geleverd worden. ( Oftewel ca. 1% van de orders komt later, overmacht! ) U mag van ons verwachten dat we bovenstaande zo goed mogelijk communiceren.    

Tijdens en na de feestdagen kan de levertijd langer duren dan verwacht. In uw winkelwagen wordt per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is. Wanneer u al besteld heeft, check dan uw orderbevestiging. Ook hierop staat per product aangegeven wat de verwachte bezorgdatum is.
Bestellingen rond Goede Vrijdag / Paasweekend / Black Friday hebben een levertijd van 5 werkdagen

In het logistieke proces streven wij perfectie na. Doch gaan er dingen soms anders dan dat we verwachten, we noemen dit overmacht en proberen desondanks dit om te toveren in iets positiefs. 
Ook kan het voorkomen dat uw bestelde order niet volledig aanwezig is. We proberen dan z.s.m. contact met u op te nemen en te overleggen wat u wenst:
A. De order toch verzenden en de backorder naleveren.
B. Wachten tot alles kompleet is en dan de order versturen.
C. Direct het geld terug storten.     

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt door Transmission afgehandeld, de informatievoorziening nemen zij tevens voor hun rekening. U wordt middels een Track&Trace code op de hoogte gehouden.

Kan ik een artikel terugsturen of ruilen?

U kunt artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour sturen via het postkantoor. Het retourformulier dient volledig ingevuld toegevoegd te worden aan het retourpakket.

Het retourformulier vind u op de pagina: Retourneren

Eventuele terugbetaling zal binnen 5 dagen na ontvangst van het retourpakket geschieden. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kan u een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.

Indien een artikel foutief is geleverd kunt u contact opnemen met BTN de Haas BV (info@btndehaas.nl), waarna het pakket afgehaald zal worden en eventueel het juiste artikel alsnog wordt afgeleverd. 

Zie voor een uitgebreide beschrijving onze algemene voorwaarden, artikel 8 Herroepingsrecht, op de website.